Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 23. apríl 2024Meniny má Vojtech
< sekcia Ekonomika

Marketing Festival - medzinárodná konferencia plná expertov na online

Foto: Marketing Festival

Konferencia Marketing Festival privezie do Česka rečníkov z USA, Veľkej Británie, Španielska a Nemecka.

Bratislava 29. mája (OTS) - Kombinovať bude edukatívnu zložku s hudobno-umeleckým programom. „Chceme vzdelávať a ponúknuť zážitok“, vysvetľuje hlavný organizátor Jindřich Fáborský a dodáva: „Chceme návštevníkov posunúť o rok dopredu - predanými znalosťami a pocitom, ktoré si z celej konferencie odnesú.“

Marketing Festival prebehne v Brne 22. a 23. novembra 2013. Konať sa bude v priestoroch Janáčkovho divadla a jeho kapacita bude viac ako 1000 návštevníkov. „Pretože sa jedná o konferenciu v jednej sále, je pravdepodobné, že sme najväčším projektom svojho druhu v strednej Európe," vysvetľuje Fáborský, „rečníci svetového formátu, ktorých do Brna dovezieme, si ale iný štandard nezaslúžia."

Rečníci z celého sveta

Medzi prvými ohlásenými rečníkmi sú Neil Patel, medzi jeho klientov patria firmy ako eBay, Microsoft, GM alebo HP a ktorý sa zameriava na zvyšovania ich príjmov pomocou online marketingu alebo Cyrus Shepard oficiálny zástupca SEOmoz, známy bloger, odborník na SEO a obsah. O inboud marketingu bude rozprávať Michael King a Španielka Gemma Munoz sa zameria na webovú analytiku. Chýbať ale samozrejme nebudú ani českí odborníci ako Marek Prokop, Ján Zdársa alebo Pavel Jašek. Ďalších spíkrov bude Marketing Festival odhaľovať postupne.

Vzdelávanie + zábava + prax
Marketing Festival skombinuje reálne vzdelávanie účastníkov a zábavu v podobe festivalovej atmosféry, koncertov a DJs. Hlavnými témami o ktorých sa bude diskutovať, budú webová analytika, SEO a Inboud marketing, marketing na sociálnych sieťach a PPC reklamy. Hlavným cieľom konferencie je predať účastníkom know-how v podobe praktických informácií, ktoré budú môcť využiť pri svojom podnikaní alebo pri klientoch. „Pri tvorbe programu sa primárne nezaujímame o profesionálnych rečníkov, chceme predstaviť reálnych expertov, ktorí prezentujú konkrétne, jasné a aplikovateľné podnety,“ popisuje Fáborský a dodáva: „Aj preto vedľa série prednášok uvedieme najmenej desať workshopov vedených ako domácimi, tak i zahraničnými expertmi.“

Viac informácií o rečníkoch, ako aj o možnosti zakúpenia lístkov so zvýhodnenou cenou počas predpredaja sa dozviete na web stránke konferencie.