Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 25. apríl 2024Meniny má Marek
< sekcia Ekonomika

Rozhovor s Mirom Kadlečkom o praktických riešeniach pre retail

Miro Kadleček, Vice-chairman pre sales a marketing Foto: Miro Kadleček/predeti.sk

Všetko čo sa snažíme v našej spoločnosti robiť musí mať tri vlastnosti, musí to byť zrozumiteľné pre všetkých, musí sa to dať rýchlo realizovať, a musí to mať ekonomický zmysel.

Bratislava 22. marec (OTS) - Jedným z rečníkov RETAIL INNOVATIONS conference je vice-chairman pre sales a marketing Miro Kadleček. Riadi sieť značkových predajní predeti.sk, Kašpárek a Babiez, eshop FEEDO a veľkoobchodný predaj v Čechách, na Slovensku, v Poľsku a Maďarsku.

Blíži sa vaše vystúpenie na Retail Innovations konferencii, nosnou témou sú praktické riešenia, ktoré fungujú, môžete nám priblížiť aké praktické riešenia fungujú pre ags92 a jej značkové predajne predeti.sk, Kašpárek, ale aj eshop feedo.sk?
„Všetko čo sa snažíme v našej spoločnosti robiť musí mať tri vlastnosti, musí to byť zrozumiteľné pre všetkých, musí sa to dať rýchlo realizovať, a musí to mať ekonomický zmysel. Čo sa nám osvedčilo je používanie technológii a voľne dostupných aplikácii od Skype, Viber, Wunderlist, Slack, Qlik a podobne. Ak budú naše riešenia uľahčovať našim zamestnancom život, budú ich s radosťou používať a tým budú aj efektívnejší.“

O čom bude Vaše prezentácia, na čo sa môžu účastníci tešiť?
„Budem hovoriť len o konkrétnych riešeniach, ktoré sme aplikovali do našej retailovej siete, o tom ako školíme predajný personál, ako sme pristúpili k lojalite zákazníkov, a ako sme sa postavili voči online trhu a cenovým rozdielom medzi kamennou predajňou a konkurenčnému online trhu. Máme rozbehnutých veľa projektov a neustále zlepšujeme naše interné procesy, rád sa o naše skúsenosti podelím s kolegami z retailu.“

Miro Kadleček: Vice-chairman pre sales a marketing
Pracovnú kariéru začínal v prieskumnej agentúre INCOMA a naplno ju rozvinul keď stál pri prerode spol. Santa Drinks na spoločnosť Kofola. Ako vrcholový manažér riadil významné transformačné projekty, ktoré prispeli k dominantnej pozícii Kofoly na slovenskom a českom nápojárskom trhu. Od roku 2013 pracuje na pozícii vice-chairman pre sales a marketing v spoločnosti ags 92, retailového špecialistu na dojčenský sortiment. Riadi sieť značkových predajní predeti.sk, Kašpárek a Babiez, eshop FEEDO a veľkoobchodný predaj v Čechách, na Slovensku, v Poľsku a Maďarsku. Má 40 rokov, 20 rokov pracovných skúseností a napriek zodpovednosti manažéra sa najviac cíti byť obchodníkom.


Festival RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE je akčný jednodňový event, ktorý už tretím rokom v Bratislave prináša praktické inovácie a trendy, ktoré dlho rezonujú aj mimo retailovej branže. Na minulých ročníkoch účastníkov zaujalo spolu viac ako 30 osobností, medzi nimi Ronny Max, Martin Frank Dirks, Carlo Ratti associati a mnohí ďalší.

III. ročník festivalu inovácií sa koná 4. apríla 2019 v Radisson Blu Carlton v Bratislave.
Viac informácií o programe, speakroch a vstupenkách nájdete na webovej stránke www.retail-innovations.com.