Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Magazín

Najdôveryhodnejším predajcom potravín za rok 2018 sa stal Kaufland

Foto: Kaufland

Rozhodli tak slovenskí zákazníci na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi realizovanom v rámci programu Dôveryhodné Značky.

Bratislava 30. novembra (OTS) - Tento rok tak spoločnosť Kaufland získala po prvýkrát ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Predajca potravín, kde porazila predchádzajúceho pravidelného víťaza a zároveň už po tretí raz obhájila víťazstvo v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka – so svojou privátnou značkou K-Classic. Dôveryhodné Značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.

Spoločnosť Kaufland získala svoje premiérové víťazstvo v kategórii Predajca potravín, o ktorom v ankete rozhodli tisícky Slovákov. „Získanie tohto víťazstva pre nás veľa znamená. Je to ocenenie práce všetkých kolegov a potvrdenie toho, že naša snaha o ponuku najkvalitnejšieho a najčerstvejšieho tovaru za výhodné ceny je zákazníkmi pozitívne vnímaná,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Pojem privátna značka bol na Slovensku pred príchodom zahraničných obchodných reťazcov neznámy. V súčasnosti sa však tešia čoraz väčšej popularite medzi zákazníkmi, a to najmä vďaka veľmi priaznivej cene. „V Kauflande robíme všetko preto, aby sme našim zákazníkom ponúkali čo najkvalitnejšie produkty za najlepšie ceny. Preto nás nesmierne teší, že práve naša vlajková značka K-Classic sa teší úspechu medzi zákazníkmi, ktorí oceňujú jej kvalitu a hlavne jej dôverujú,“ hovorí Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland o opakovanom víťazstve v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka.

Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Nielsen na prelome mesiacov september a október 2018, sa zapojilo 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 47 kategóriách stovky značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe ich predajov.