Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia

Cestujúci sa na DPB budú môcť sťažovať na telefonickej linke

Ilustračné foto Foto: TASR/Tomáš Halász

DPB ju plánuje sprevádzkovať v najbližších dňoch.

Bratislava 15. decembra (TASR) - Pre podanie sťažnosti na služby Dopravného podniku Bratislava (DPB) budú môcť cestujúci využiť telefonickú nonstop linku 0917 101 102. DPB ju plánuje sprevádzkovať v najbližších dňoch.

"Linka bude slúžiť na neodkladné riešenia sťažností týkajúcich sa poskytovaných služieb DPB," uviedla hovorkyňa DPB Agáta Staneková. Dodala, že občania budú môcť prostredníctvom linky upozorniť napríklad na neadekvátne správanie zamestnancov DPB, s ktorými prichádza verejnosť do kontaktu, teda pracovníkov prepravnej kontroly, ombudsmana, vodičov či pracovníkov obsluhy predajných miest.

Nepretržitá linka 0917 101 102 doplní doterajšie zákonné formy podávania sťažností - písomné podanie a podávanie podnetov prostredníctvom call centra s vymedzenou pracovnou dobou. "Prostredníctvom nonstop linky bude príslušný odbor sťažnosť okamžite riešiť a volajúceho budú o výsledku informovať," dodala Staneková.

Občania a cestujúca verejnosť budú o tejto forme kontaktu v najbližších dňoch informovaní kampaňou v zastávkových prístreškoch či predajných miestach DPB, ako aj nálepkami v prostriedkoch MHD.

Staneková uviedla, že DPB si od zriadenia nonstop linky sľubuje efektívnu spätnú väzbu, ktorá zabezpečí operatívnu komunikáciu s cestujúcou verejnosťou a prispeje ku skvalitneniu poskytovaných služieb.