Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 20. apríl 2024Meniny má Marcel
< sekcia

Snoopy – ambasádor MetLife a MetLife Amslico – oslavuje narodeniny

Za tieto roky sa Snoopy stal známou súčasťou identity značky MetLife.

Bratislava 10. augusta (TASR-OTS) - Kreslená postavička a ambasádor značiek spoločností MetLife Amslico a MetLife oslavuje dnes svoje 62. narodeniny. Snoopy, roztomilý bígl, je roky veľmi populárny vďaka tomu, že neustále vzbudzuje príjemné pocity. Snoopy sa narodil v Amerike v roku 1950, keď Charles M. Schulz začal kresliť "Peanuts", najznámejší a najoriginálnejší komiksový strip všetkých čias. Je najznámejší – pretože sa objavil vo viac ako 2600 novinách a 1400 knihách, mal 355 miliónov čitateľov v 75 krajinách a zároveň bol preložený do 21 jazykov. Je najoriginálnejší – pretože namiesto akčnosti sa stretávame s filozofickým príbehom vychádzajúcim z dôkladného pozorovania, hlbokej citlivosti a predstavivosti.

Snoopyho kariéra v MetLife začala v roku 1985, keď spoločnosť zakúpila práva na používanie postavičiek z komiksového stripu "Peanuts" pre svoju reklamnú kampaň. Napriek svojmu veku je Snoopy stále veľmi aktívny. Odkedy vstúpil do MetLife, bolo ho možné vidieť na oblohe na troch ľahkých vzducholodiach patriacich MetLife, bolo ho možné vidieť na predvádzacom móle počas šou Snoopy na World of Fashion, prehliadke, ktorú organizovala spoločnosť MetLife, pomáhal rozozvučať zvon na newyorskej burze a zúčastnil sa nespočetného množstva podujatí na mnohých miestach na celom svete.

Za tieto roky sa Snoopy stal známou súčasťou identity značky MetLife. Ako ambasádor značky predstavuje Snoopy prístupný obraz a pomáha odlíšiť MetLife od konkurentov tým, že MetLife predstavuje ako priateľskú spoločnosť. Snoopy a jeho priatelia nám pomáhajú posilniť správu, že finančná ochrana je pre každého, že veríme, že každý dokáže prijať opatrenia na ochranu seba samého i svojej rodiny.

V súčasnosti je spoločnosť MetLife držiteľom výhradných celosvetových práv na Peanuts v odvetví financií a používa Snoopyho a Peanuts Gang v marketingu a reklame. V roku 2011 bol Snoopy vymenovaný za najmilšiu postavičku reprezentujúcu značku v hodnotení realizovanom časopisom Forbes.